2014年6月26日木曜日

[GK]S1996 . An afternoon entertainment - 4

布に印をつけて、物干にセットしてみました。
DMCの布がパリパリなので、刺しやすそうです。
でも、布が硬いので、穴を通る度にこすれて糸の劣化が早まりそうなので、あまり長くしないほうが良いかも〜。

ネズミの巣のような作業部屋に物干スクフレを運び入れました。笑
奥はプラモデルのペイント机だったのにぃ〜。
ここではしばらくペイントは、出来そうにありませんね〜。苦笑

 I marked cloth.
I set cloth for hanging the washing.
The cloth of DMC is hard.
I thought that I seemed to be easy to use the cloth.
However, the hard cloth rubs against a thread.
I think that a thread may be cut immediately.
I shorten a thread and work.

My room is like the nest of the mouse.Hahaha~
A paint booth is covered in the depths of the cloth.
I do not seem to be able to paint it for a while here.     

0 件のコメント: